04 Nisan 2012

Panna Cotta Tarifi ( İtalyan tatlısı) 6 kişilik






 Panna cotta tadı oldukça leziz ve hafif bir İtalyan tatlısı. Pişmiş krema anlamına geliyormuş. Hazırlanışı oldukça kolay ve de çok kısa sürede hazırlanıyor.




Malzemeler:
  • 2 kutu krema, 400 gr
  • 6 yemek kaşığı toz şeker,
  • 2 tatlı kaşığı toz jelatin,
  • 2 su  bardağı süt,
  • 1 paket vanilya,
  • 1 yemek kaşığı nişasta,
  • Mevsim meyveleri,
Yapılışı:
  1. Sütün içine jelatin ile nişastayı koyun ve karıştırın .
  2.  Küçük bir tencerenin içine kremanın tamamını boşaltın şekeri ilave edin karıştırın ve kısık ateşte kaynatın.
  3. Jelatin ve nişasta karıştırılmış sütü yavaş yavaş ilave edin, muhallebi gibi pişirin.
  4. Su ile ıslatılmış kalıplara yerleştirin, buzdolabında 2-3 saat bekletin.
  5. Kalıbı ters çevirip bir tabağa yerleştirin, arzu ettiğiniz meyvelerle servis yapın.
Afiyet olsun...

8 yorum:

  1. Çok sevdiğim bir tatlı. Sen de çok güzel yapmışsın. Ellerine sağlık canım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. bu tariften kaç kişilik panna cotta çıkıyor acaba

    YanıtlaSil
  3. bu tariften kaç kişilik panna cotta çıkıyor acaba

    YanıtlaSil
  4. ben de çok severim bu tatlıyı. afiyet şeker olsun sizlere hayırlı ramazanlar

    YanıtlaSil
  5. merhaba, bu tarifi akşam üzeri yaptım ve az önce tadına baktım.. her bir ölçü yerli yerinde,ne bir eksik nede bir fazla,buzdolabında bekletme süresi de tam yerinde :))tadı bir harika :)) paylaşım için çok çok teşekkürler :)) ellerimize sağlık:)) hoşçakalın:)

    YanıtlaSil
  6. afiyet olsun:) beğendiğinize sevindim...sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  7. İdare eder krema light olursa daha başarılı olabilir bide 1 yumurta kırarsanız daha iyi bir sonuç alabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  8. Böğürtlen soslu çok güzel oluyor hafif çok lezzetli ben hazırını yaptım

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...